sluta ring snacka face mot face istället

Fuck alla som ringer mig och är ute efter bråk, snacka faace mot face istället !

Aja åkta ju till elle förut, fic stå ute och vänta på henne för hon va så seg ;P sen kom hon vi fixade oss innan de andra skulle kommer. Sen kom de vid kvart över 8. Sen drog jag och fanny och mötte jonte och hans kompis och sen drog vi till bussen elle och de skulle komma senare. Mickis kom på samma buss oxå.

Sen mötte vi jossan och jessica typ vid rampen där det va fett mkt folk. Pratar med elle och hon säger att de intee kommer så möter vi linus och thomas på väg usch. Haha börjar typ bråka med bögen thomas och sen har de inge liv och följer med oss till elle. När vi kommer till elle säger hon att vi ska till rampen iígen. Så det blev att dra dit igen då haha. Drog in på träffen en stund och vi köpte cola och lite saker ;P Blev dra till rampen bråkade mer med thomas den bögen kan ta sig !

Drog till bussen och sen fick jag skjuts hem till mig :D vet inte vart elle och mickis tog vägen när jag kom hem då men men ... Satte på data och sitter och chattar med jessica <3 Är skit hungrig så ska ta ngt att äta tror jag och sätta på någon bra film. I know you love mee <3

Ingen bild mer idag är på sjuktdåligt humör bågrund av alla som bråkar !

Kommentarer
Postat av: annelie *

de är jue du som startade allting , du skrev fett taskiga ANONYMA kommentarer på idas blogg ? ;s fett trög du är som inte fattar att vi skulle lista ut att de va du ! och du är sjukt feg som kommenterar anonymt...

2009-11-15 @ 14:12:03
URL: http://anneliececilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhaah tror du allt handlar om er ? i fucking ödet ? bråkar me andra oxå slösar inte min tid på er och sluta ring bara fett omogna ni är asso.. Jag har inte äns kommenterat idas fucking blogg läser knappt den :S så sluta skyll på mig när ni får reda på att det inte var jag kommer ni ångra er. Men en sak ska ni ha klart för er det ni säger att jag har gjort jag kommer ALDRIG ta tillbaka er som vänner! tror ni själv att jag skulle säga sånna saker till ida ? som är min kusin och min bästa kusin dessutom ? snälla vem fan tror ni att jag är! jag känner ida bättre än dej. Och att jag har sagt att hon köpt fult linne va fan vi har nästan lika dan klädsmak?! ni är fan patetiska trodde inte det om eer men nu vet jag hur ni är så good bye!

2009-11-15 @ 14:23:55
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0