Rosa/blå mjukisdress! <3

Idag vare skola först språk läxförhör. Sen matte pratade om alkohol och droger ahha ;;P sen no vi va bara 7 st ? för resten va på älvsjömässan ;P sen lunch åt inget idag heller inte bra ...

 sen åkte jag och mamma till älvsjömässan haha slapp bild och idrott :D va där och fikade lite oxå ^^ Det e faktiskt svårt att välja vilket program man ska gå i har många tankar men det löser sig säkert :)

sen blev det att dra inte till stan efter :) gissa jag fick 2 MJUKISDRESSER! F*n va glad jag blev :D Blev ljusrosa och blå :) finafina :) Tittade oxå på mörkrosa men det va inte sånn mörkrosa jag villa ha den va mer lila.. så blev ljusrosa lika fint ;D I love you mum ! shiit va glad jag är asso ! inte alla som har lika bra mamma som mig visst? haha :) och sen nästa helg ska vi nästa helg till samma affär i stan och köpa mer kläder ! fanns skit fina skor/klänningar och väskor så ska vi shopa lite ;)

men snart är det mat och blir kött, pommes och bea bästa fredagen lr ? blir idol ikväll oxå :) pallar inte gå ut haha :) hemma kväll med familjen :) bloggar senare kisses♥



Avundsjuka ? klart ni är ^^ ( säger inte vilken affär det är köpta i )


Kommentarer
Postat av: Pillis

AVIS! <3

2009-11-20 @ 22:01:09
URL: http://ssoulmaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0