posetiva och negetiva saker


bad bild ^^ men nu har jag pluggat klart lr har inte pluggat så mkt men ändå ^^ tänkte snart se på film och äta kex choklad som pappa kom förbi med förut ! :) som han köpte på kryssningen han va på i fredags ;P är jätte skakig och mår illa igen vad re med mig igenkligen ?

hoppas jag bli bättre vet inte om det blir skolan i morgon. Tycker det e ganska långtråkigt att vara hemma och inte träffa kompisar, jag har ju bara vart hemma en dag och är uttråkad haha ? stackars natti som va hemma 1 - 2 veckor hon blev nog uttråkad haha jag skulle dött ! vissa tycker det är skönt att vara hemma men inte jag man saknar kompisarna och att röra på sig faktiskt ! fast det könner man inte när man e i ksollan och får gå upp tidigt ! men aja det finns alltid posetiva och negativa saker menmen nu ska jag hitta på ngt istället för att uttråka er heh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0