paj och film nu i mitt städade rum

nu är mitt tvprogram slut :) mamma har gjort paj och ska äta det nu till en film tror jag :) sen blir det krypa ner i sängen och sova i mitt städade rum. Som mamma sa nu när det är så städat så kan man andas här inne haha :) det är faktiskt rätt så skönt att ha städat rum. Inte som dessie och kissie som "tävlar" om vem som har stökigast rum vem vill ha det igentligen ? inte jag i alla fall :) nu ska jag försöka ha mitt rum så här snygg ett tag till i allafall:) kisses<3

haha ah det va en syxy bild men ah man ska ju bjuda på sig själv i en blogg ! :) <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det var jag som gjorde pajen! :D Grrrrrrrr :(!

2009-11-26 @ 09:14:44
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0