outfit mm.

godmiddag alla! haha. I morse vaknade jag sminkade mig och så sen till skolan. börja halv 11 hade refd. hade bara eng sen behövde jag inte göra ngt mer men va med mickis och elin medans frida hade matte och sen med frida och eve :)

Åkte och hämta minella vid halv 3. Jobbig hon är idag men älskar henne ändå ahhahah. Kom precis hem och min morfar är här och barnvakt åt issa och minella. Mamma kommer hem snart tror jag. Men hamlade här som vanligt ;P idag äre bara hemma kväll och kolla idol osv. Pappa kasnke kommer över ikväll oxå ^^ ska kolla riversida nu kisses<3

juste mina blåsor har försvunnit från benen nu Jippi ! men man ska inte hoppas för mkt de kanske kommer tillbaka i kväll lr nått ;P


outfit today !
Svart tröja kappahl 
Vitt linne H&M
Mjukisdressbyxor "hemligt" 


Kommentarer
Postat av: Amanda

va fin du är och älskar dinna mjukisdressar :)

2009-11-28 @ 00:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0