Miley Cyrus/Hannah Montana

Sitter just nu och lyssnar på miley cyrus skivan jag har :) hon sjunger sk*t bra :) älskar henne <33

 :)<3

tänk jag kanske får se hen live ! nästa år när hon har konsert i london efterosm jag mamma och natti kanske ska dit om jag klarar engelskan i skolan :) om vi är där när hon har konsert har mamma lovat att vi ska gå på den och shopa :D skulle vara som en dröm att få se hene live ! hon är fett fin och hennes röst omg går inte att beskriva :) hon är ju båda sångare och sskådis :) hon är verkligen jätte bra som båda, me love she !'


kan det bli bättre ?shopping, god mat, varm, bada, sola och Hannah Montana ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hennes röst suger

2009-11-16 @ 09:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0