läskigt

Nu ska jag gå och sova hade jag tönkt klockan är ju ändå över 2 xD har chatta med frida lite och kollat bloggar och sånt. Det va någon/något utanför mitt fönstör :O i allafall det typ rev ner alla planker vi har där och allt så blev skiit rädd :P men nu har jag lugnat ner mig. Och min lillasyrra vaknar hela tiden alltså isabelle. Så får gå in till henne i bland. Men nu ska jag verkligen försöka sova eftersom det e skolan i morgon och behöver sova ! godnatt♥


liten bild oxå och min sexiga/snygga gula tröja hahax)<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

min gula tröja faktiskt :P!

2009-11-02 @ 12:26:21
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Lars-Olof fan #1

oj oj man ser nästan in i dig :O

2009-11-05 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0