kvällen igår asso haha...

Som sagt igår drog jag till elle efter jag ätit :) gick hem till henne och jag fick låna hennes plattång ni skulle sätt mitt hår igår asso största krull haha.. men sen blev det fint igen. Mötte pernilla sen och snacka sen skulle hon och hennes kompisar in vet inte vilka ?
Så elles kompisar ringde oss och bad oss komma till rampen vid vår skola så vi tagga dit :) Va skiit mycket folk och 2 från klassen patrik och markus-.- juste tack för bitchklappen patrik det värmde :) haha skoja men sen drog patrik och de till träffen och då gick jag och fanny dit för att gå på toa haha :)

 sen ringde fanny patrik och de från min mobil för de hade vart taskiga mot en tjej där inte snällt ! sen typ gick vi tillbaka till alla vid rampen och de hade dricka och vissa va fulla men ändå ^^ sen ringde jag frida så kom hon jag drog och mötte henne med typ thomas och linus ;P sen ber patrik mig ringa så jag ringer han. Han säger typ att jag ska komma så jga går tillbaka hhahah x)

så då typ alla hans kompisar frågade vem som ringde till han från min mobil (för det är bara jag som har hans nr)  och de hörde att det inte va jag som snackade, men jag hade lovat att inte säga så de snacka med mig skiit länge och jag typ snubbla i lera och skiit haha. Men sen erkände fanny och då drog de..

Sen typ fortsatte vi va där medans frida gick iväg och snacka med en kille... Då kom jonte och sa att vi skulle gå till henne.

Så när vi va på väg så kommer snuten ! Vi typ springer till de andra som typ va 20 pers och alla springer typ in i skogen och allt haha. Sen vi snubblar i skogen skiit kul ändå^^ sen drar vi till ett dagis och så klart kommer träffen personalen -.- och sen skickade polisen hunader in i ksogen och leta efter oss och typ en hund jagade jonte haha x) sen drog vi och mötte jonte vid draken och sen te baka till viksjö där träffade vi mickis och jenni :) så de följde med oss och träffen personalen följde efter oss och typ polisen oxå cp ? Sen drog vi te jakan skolan typ och snacka och hade skit kul x)
tror jag har skämt ut mig för patrik men det tar vi inte upp hur haha x) 

sen bussen hem till elle vid 1 ? vi typ åt chips och såg på filmer och snackade ;P sen somnade vid halv 5 ? vaknade vid 11 idag för mamma ringde hon bad mig komma hem för vi ska fika för pappa kommer snart det är ju farsdag :D <3 När jag kom hem dushade jag oxå och tog ipren mot min mensverk -.- tog en varm skön dusch oxå så nu är man ren och frärs igen x) kisses<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0