klarade en dag i skolan i allafall :)

tjaa :) känns som att jag alltid börjar mina inlägg så ? ;P i morse försov jag mig vakna när min buss skulle gått :/ så fick bli en senare. men kom bara 10 min försent till no. Sen lunch åt lite på träffen. Sen svenska hade prov gick bra ! satt på bryggan med frida. Sen matte kom typ 15 min försent för jag gjorde prov. Sen skulle jag och frida fråga vår eng lärare om vi skulle ha eng provet och läxan nästa vecka för vi får uppgifter från en annan, men hon skulle säga till oss i morgon hoppas vi inte har det :D <3 sen förljde frida med mig och hämta minella. Och nu är jag hemma ska plugga lite kisses<3

outfit today !
Rosa tröja (mjukisdresströjan) 149.50
Vittlinne från hm 49.50
jeans från ginatricot 500
Nattis halsband från ?
Hade oxå
Ett armband från?
och örhängen från glitter
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0