jessica, elle och mickis ikväll :)

tjaa ;) i morse vaknade jag 07:00 gick upp sminkade mig och klädde på mig drog te bussen. Kom till skolan väntade på eve :) vår lärare var försenad ;P men sen kom hon glömde att jag hade omprov idag men  jag svara på allt så hoppas det går bra :) sen blev det tråkig matte men lektionen gick iallafall snabbt.
Sen no skiit tråkigt säger ajg bara !
lunch åt faktiskt i matsalen! duktig jag är :) sen blev det bild hatar bild läraren men ändå hehe.
Idrott hade dans dansade med alla i klass :S

Typ efter så drog jag jessica och frida till ica och markus och patrik följde efter.. jessic aköpte typ dricka, choklad och bullar ;P fast patrik och markus bomba jessica förde ville ha haha sen drog jag te buss, kom hem mamma ville prata med mig  om lite saker. Kom precis ut ur duschen :) skiit skönt faktiskt ! Ska äta snart och sen blire kanske hem till jessica med mickis och elle :) vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir kul hoppas jag haha! men kanske ska sova hos jessica om ag får för mamma :/ men hörs senare kisses<3

sry ingen bild nu men kanske senare ! om jag hinner blogga innan jag dra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0