jag lever fortfarande haha

heej ! fölåt för en väldigt dålig uppdatering men nu ska jag berätta om allt :
åkte buss med natti till jakan i lördags hon skulle möta cissi och sen skulle vi ta bussen tillsammans. Men sen går bussen inte fören om en typ typ. Så det blev promenera till viksjö -.- skiit kallt ute hehe. Mötte Jessica där oxå :) sen tog vi bussen därifrån. kom hem till elle sen drog vi till mickis. tagga till jakan väntade på bussen köpte klubba och sånt ^^ sen skulle vi möta typ jessicas kompis i hässelby så drog dit. Han skulle hämta oss med bil i hässelby fast han hade druckit så kom polisen och han fick följa med till polisstationen haha duktigt ^^ 

vi drog väll vid halv 11 och jag drog hem . Mamma och jag satt och snackade det e ganska mkt just nu.. sen somnade jag fast vaknade vid 3 för jag spydde! usch va äckligt. vete fan vrf jag spydde då men aja ?

mamma väkte mig vid 12 idag och jag fick ipren och makor. Fast jag ville inte äta ngt. Så nu har min syrra gått runt och sagt hela dan att jag är bakis fast jag inte drack nått igår ? aja.. syskon haha.

Har typ inte ätit ngt på hela dan mamma har typ försökt att få mig att äta men hon har inte lyckats. Hon säger att jag måste äta annars åker vi till sjukhuset för min kropp mår inge bra när jag är så smal.. så vad gör man inte klart man "äter" lite för jag vill inte ha slangar in i magen som matar mig ? usch vad äkligt det låter :S har pluggat lite idag oxå. Och mamma och alla i famlijen har kommit hem med både juice choklad och youghrt så jag ska äta men jag kan inte.. har ingen mat lust just nu... plus att jag inte kan sova mår illa nu oxå så ska försöka äta lite och kolla på film. :) Får se om det blir någon skola i morgon det beror på hur jag mår ;P kanske bloggar senare det beror på om jag somnar lr inte är inte trött just nu så det är nog ingen risk hehe...<3


plugga -.-


bebis<3


hittade lite chips oxå men mår illa bara jag kollar på det men ska försöka äta lite så det inte blir sjukhus nästa hehe;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0