inge bloggande igår men nu är jag här igen ♥

tjaa :) igår så åkte jag till jessica :) mickis och elle hoppa på samma buss som mig ;P när vi kom te jessica kolla vi på idol typ, och elle och mickis som e så jävla tråkiga ville inte kolla -.- Så vi drog ner till ica va inne på träffen sen blev jessica så röksugen så vi gick runt och frågade efter cigg och så fick hon :)

Sen träffade vi typ fridas ex ? och han e typ skiit kär i frida och allt typ snacka om henne hela tiden haha gulligt ^^ sen drog de så vi gick hem te frida och hälsa på henne eftersom hon va så tråkig och inte ville vara ute -.- så vi va där och snackade och rabih hängde löst fick vi veta när vi va där hahaha yes ! Sen drog vi och då kom fridas ex igen som typ snacka med oss typ i 2 timmar ? han snacka typ 1 och en halv timme om frida asso han gillar verkligen henne ;P 

Sen blev det att ta bussen halv ett -.- men tog samma buss som de och kom på fan den går inte te barkarbyfuck så den åkte förbi ica så gick jag av där till lantm. och fick vänta på en buss som skulle gå 01:03 så jag ringde pernilla och snacka med henne om massa saker ;P Senkom bussen hoppa av vid byleden och där mötte micke mig och vi gick hem. Kom hem tog ett glas óboy. och sen sova :)

Vakna i morse vid 11 va tvungen att göra läxa men e klar med den nu :D <3 så satte mig här och typ gör inget haha :) men idag kommer pernilla te viksjö så jag ska vara med elle, mickis, pernilla och jenne tror jag :) kommer säkert bli kul ;P juste har fått min fucking mens nu oxå så har mensverk och typ inte pallar gå ut men ska dra ut ändå får väll äta ipren hela kvällen då haha ^^ kisses♥

sitter här i min poker tröja som pappa fick när han va i bahamas när han van resan dit ;D♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du fått mens :O du e ju typ 11? HAHAH

2009-11-07 @ 18:15:01
Postat av: Anonym

rolig du är jag e 15 ?

2009-11-08 @ 14:00:34
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta du är 15? ;O HAHAAHAH

2009-11-09 @ 22:50:15
Postat av: Anonym

vaaa? okej? förlåt.. men jag trodde verkligen det

2009-11-11 @ 18:13:07
Postat av: Anonym

nej är 17

2009-11-11 @ 18:13:36
Postat av: Anonym

oj trodde de va jossan som skrev hahah

2009-11-11 @ 18:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0