här igen

godmorgon alla ! igår som ni märkte blev det inge bloggande men nu ska jag berätta allt :

vaknade fixade mig sen drog till bussen kom till skolan jag och frida hade extra engelska.. sen så började vannliga lektionerna. klassinfo sen svenska sen so tävling ahah ;P på lunchen åt jag på träffen. Sen språk jag och eve va typ inte på språket gick runt och snakade med andra och gick till frida :D vår städare i skolan kallar oss för systrar ;P

sen blev det hål :D fast ddå slutar jag och frida eftersom vi börjar tidigare så slipper vi engelskan men vi va kvar. Sen svenska då typ snackade jag i telefonen med L**** och bad han komma till rampen för några ville det. Sen efter så fick jag och frida inte gå hem för några i klassen så vi va kvar med dom.
Sen tillsluta drog jag hem.

Kom hem satt lite vid datan sen såg på film. Somnade sen mamma cäkte mig då åt jag sen somnade sen har jag sovit till nu ;O så nu är jag jätte pigg och ska duscha och sånt haha ;D så hörs vi senare i kväll tror jag :) kisses<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, men rätt så soft dag ändå va? =)

2009-11-10 @ 07:25:16
URL: http://sirax.blogg.se/
Postat av: pillis

Varför svarar du inte på sms?:O<3

2009-11-10 @ 16:12:29
URL: http://ssoulmaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0