fuck trafik!

Tjaa ;) i morse vaknade jag vid :07:15 och bussen går 35 :/ så sminkade mig och sånt sen drog te bussen ;P
kom till skolan stog och väntade på frida och tillslut ringde jag... och ffrida låg och sova så jag bara aha s¨å drog till engelskan men lyckades väcka henne i allafall :D

På engelskan hade jag redovisning haha tror inte det gick så bra ;P Sen läxföröhr det gick i allafall bra :D  Sen typ no såg på nån film och jag prata mycket så läraren sa till mig flera gånger inte bra ! ska bli bättre nu har jag bestämmt. Sen idrott vi körde bakset eve och frida va inte med och så vare skitr tråkigt gjorde inget typ ! då prata läraren med mig och allt fuck!

Lunch åt på teräffen för det blev typ strömming ? euw säger jag bara ! Svenska sen då fick vi såna här papper som det står om man har g? på och jag hade 2 g ? på haha ;P Sen so redovisning gick bra fick precis på gränsen till VG :D <3 så vi fick sluta en timme tidigare i allfall de i min grupp YEY!

Frida och jag va på träffen en stund sen te busse.. skit mycket trafik här i skälby hatar det så det tog jätte lång tid innan jag kom hem -.- kom hem för en stund sen satte mig här ska göra matten nu tror jag ;P sen kommer pappa med pizza :D <3 Ikväll blire jobba på träffen med frida så kom dit lr smsa/ ringa mig  0739377805 ;D <3 men nu ska jag göra matte så hörs innan jag åker te träffen :D kisses♥

that´s my clothes today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0