Fridas fördelsedag lyckad ? haha

tja snyggingar ;) i morrse vaknade jag typ halv 11 ;P och min buss skulle gå kvart i man började 1 idag :D

men missade min buss så kunde inte komma till frida på morgonen men hon och jessica mötte mig vi busshållplatsen söötnosar (L) Så vi drog in i skolan jag och jessica går i samma språk så vi gick till klassrummet Vi har film vecka på språket och så fick jag veta vad jag fick på provet :/ inget bra resultat faktiskt va typ 2 poäng från g -.- men måste göra om några meningar.

Sen had man hål då ^^ så jag och frida drog till träffen. Sen letade upp jesssica och hon va med markus ute vid ica typ. Vi drog dit för jag och jessica skulle baxa ägg från ica. Lr jag fick göra det medans jessica väntade med markus. Sen kom vi drog in i skolan och mötte de. Smart som jessica är så tappar hon ägget som hon skulle kasta på frida. Men hon kastade det på hennes tröja ahhax) om man fyller år i vår skola blir man äggad ;P sen typ mosade jag ett annat ägg i fridas hår hhaha fett synd :) grattis på födelsedagen gumman :) och e idag äre 14år vi kännt varandra :) <3 Sen började engelskan. Vi gjorde typ inget ;P

slutade sen då drog jag hem. När jag kom hem satte jag på datan och tog lite paj (L) Och pluggade lite åt och pappa hade köpt champanj tills ikväll då vi skulle fira frida :) så fick skjuts till elle och mickis va där. Vi typ fixade oss och satt lite vid datan ;P sen drog till bussen vi skulle typ vara med jocke micke markus och nån till. Så vi gick till bussen och frida hoppade på den vid ica. Sen gick vi till tågen. Hahah jag och frida lr jag öppnade champanjen och det typ sprutade haha skit kul ;P sen tillslut kom tåget :) så hoppade vi av i barkarby gick in på coop för frida skulle köpa dricka. Satt och väntade på jocke och de.. tillslut kom dom och vi gjorde inget de drog typ så vi taggade till bussarna. Sen smsade de mig och fråga vart vi va och sen bad de oss komma vi satt typ och snackade sen va jag tvungen att åka hem  de andra drog oxå för det hade tråkigt ;P så kom hem för en stund sen och e skit hungrig och trött -.- men ska ta ngt att äta nu/snart kisses<333

haha elle och mickis typ dödade varandra och fastnade x) man kan tro att de är syskon i bland assso...


Tror inte att frida tyckte det va gott hahax)

haha gott ? ;P

mickis<33

haha suddig bild på elle hon tyckte det va skit äckligt och spottade ut ;P haha sööt hon är<33

Kommentarer
Postat av: Lars-Olof

småbarn får inte dricka.

2009-11-03 @ 18:17:13
Postat av: Anonym

och det bestämmer du lr ? och föresten jag e inte ett småbarn e fan 15 ;)

2009-11-03 @ 21:23:10
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/
Postat av: Lars-Olof

aha, shit trodde du var 11 eller nåt..

2009-11-04 @ 15:33:47
Postat av: Anonym

hahah visst :O hon ser ut som 11 haha fett liten. ofta man tar foto när man dricker, fjortisss

2009-11-04 @ 18:06:20
Postat av: jessica

patetiska idioter som komenterar -.- haha jonny snackade om de med mig när ni drack hahah!

2009-11-04 @ 22:47:08
Postat av: jessica

patetiska idioter som komenterar -.- hahah jonny hade tydligen sett er dricka så han snackade med mig om de hah!

2009-11-04 @ 22:51:23
Postat av: Anonym

stör mig på sånna som kommenterar så dumma saker :S jonny? ;P <3

2009-11-04 @ 23:30:40
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/
Postat av: Lars-Olof

just telling the truth, väldigt moget att gå runt och dricka på stationen och sen fota det och lägga ut på bloggen..wannabe cool?

2009-11-05 @ 17:04:00
Postat av: Anonym

äsch flaskan var säkert fyllt med saft :)

2009-11-05 @ 17:05:58
Postat av: Lars-Olof

förmodligen, det viktigaste är ju att folk TROR att man är cool iaf!

2009-11-05 @ 17:07:57
Postat av: Anonym

Jag tog kort för vi fira frida födelsedag och tyckte det va en kul grej lägg er inte i bara för ni aldrig har druckit ?

2009-11-05 @ 17:49:00
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhaha f-j-o-r-t-i-s-a-r

2009-11-05 @ 20:57:18
Postat av: Lars-Olof fan #1

eh ursökta? :S men e de inte typ Alco halt 0,7 på dendära? xD sjukt vilda :O

2009-11-05 @ 20:59:13
Postat av: Anonym

och man blir genast ball om man dricker, det är ju liksom så coolt att vara full!

2009-11-05 @ 21:03:01
Postat av: Lars-Olof

ooh, i've got a fan! vilda flickor, coolingar på hög nivåå

2009-11-05 @ 21:24:31
Postat av: Lars-Olof

HAHAHAH läste nyss inlägget, fick drickan av din jävla pappa, hahahah. Och är så cool och baxar ägg :O

2009-11-05 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0