eddie skulle vart kvar i idol

Sitter här och på idol tyckte jag det va helt fel person som åkte ut ! usch fattar inte hur svenska folket tänker ibland men erik är  ju kvar så klart ;D lovar att Erik kommer vinna allt, fast tove är oxå skiit duktig men erik är duktigare haha :) men sen spelade jag lite kort med micke för jag hade tråkigt ;P sen satte jag mig här har blivit lite krångel om i morgon men det löser sig hoppas jag ! :)  nu ska jag sitta lite mer vid datan sen blir det sova tror jag ! :) e lite trött faktiskt och längtar tills i morgon oxå kommer bli sjuk kul ! vet inte vart vi ska vara lr vad vi ska göra men vi hittar säkert på ngt ;P tror vi ska vara vid rampen i viksjö men det hinner säkert bli ändrat men bloggar i morgon om vart vi ska vara hihi, ska bestämma kläder nu till i morgon oxå vet inte vad jag ska ha på mig man aja :) nu ska jag inte tråka ut er med mitt skit snack good natt kisses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0