drar nu, lungt blir det i huset när jag inte är hemma haha...

Så nu har jag fixat mig klart och städat mitt rum :D sitter här och dunkar musik i hela huset haha och mamma vill lyssna på nått annat, synd för henne så äre när jag är i huset haha men snart är det lung och ro här igen ;P då drar jag till bussen, drar till elle . Sen kommer typ mickis, alice, fanny, elin, camilla, jonte och hans kompis så ska vi vara hos elle ett tag. Sen blire tagga till fastebol lr rampen får de. Tror det blir fastebol(draken) så kom dit hhaah :D kommer va propat med folk. Mickis bby fyller ju år idag så ^^ men min buss går 18 över så måste fixa mig klar och sen dra ;) sover hemma ikväll tror jag så bloggar kanske i kväll annars blir det i morgon kisses♥

mjukisar som vanligt :)  me love <3  men nu ska jag bara hitta en tröja att ha över ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0