andra avenyn

Godkväll :D ahah nu låter jag som en gubbe men ändå ;P i morse bloggade jag som ni säkert märkte hann det idag haha ;P

kom till skolan frida försov sig så hon kom försent till skolan inte bra, men jag va där i alla fall.. Sen svenska tror jag .. sen lunch åt på träffen typ ;P sen va utanför elles klass rum och sånt ^^ sen so tävling skiit kul ahha ;P  sen skulle frida och jag hämta patriks busskort hos en tjej så vi försökte hitta henne men tillslut hitta vi henne ;P sen matte hade diagnos vet inte om det gick bra men hoppas hahah.. Sen blev det språk jag och eve va med frida typ hela tiden. och sen kom P***** och M***** och sa att polisen hade snackat med de pågrund av det som hände i helgen..

Sen slutade vi jag drog hem. Kom hem tog bulle :D Sen blev det plugga -.- men plugga inte så mycket men ändå haha. Nu har jag precis kollat på andra avenyn och sen ska jag läsa igenom läxan och sen sova. Imorgon börjar jag 10 så kanske ploggar i morgon om jag hinner ska ta spruta i morgon oxå :( önksa miiig lycka till kommar svimma men ska ha det på non så det gör inget :P men nu måste jag verkligen sova och så kanske vi hörs i morgon bitti kisses♥

gammal bild men tänkte det kanske va länge sen ni fick en bild lr ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0