- tisdag

Tjaa ;) i morse vaknade jag 20 över 7 :/ då min buss skulle gå fick skit brottom och tog 5 över halv istället :) han sminka mig och ta ett glas óboy i allafall :)

Kom lite sent till bilden tråkigt där som vanligt jag frid aoch eve satt och snacka hela lektionen typ ;P Sen blev det engleska :) lr ah inte kul då men ändå haha x) vi gjorde lite saker sen lunch ! frida skulle te ica och köpa hårfärg och jag som ville att hon skulle bli blond lr ha ljusbrunt hår men nänä då går hon och blir svart hårig sug! haha åt lite på träffen ;P sen so vi behövde inte vara kvar där för vissa skulle redovisa så vi fick sitta vart vi ville YEY!

vi drog te skolsyter och snakade med henne och hon sa att mamma hade lämnat in min lapp om att jag vill ta spruta mot svininfluensan ! och det vill jag inte hatar sprutor kommer svimma men då säger hon att jag kan få ligga ner men sen när jag reser mig kommer jag ramla ihop :S Så kommer vara sjuk men min mamma och min skolsyster har pratat så jag måste gå te skolan den dagen fuck! aja kommer dö ! nä jag skoja men nästan i alla fall ;P

Sen blev det matte vi hade vikarie orkade verkligen inte jobba va sjukt seg ! sen språk så på nån film men jag somnade och några lyssnade på musik ;P skööna vi är hhaa. fat läraren va inte där så det va bra :D

Sen tog jag bussen hem och satte mig och "plugga" gör typ allt annat istället för att plugga hahhax) men ska faktiskt försöka göra det nu. Sitter och smsar med M**** skriver som vanligt inga namn lr slutade med att inte skriva det men då gick ryktet att man var tillsammans i skolan. Så¨NEJ ni får inte veta vem :) men ah ska försöka plugga nu då hörs senare kisses<33


Jag tänkte faktiskt ha toffs i morgon för andra gången iskolan ! :D ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0