växupp !

Heej, Dagen började med att jag vaknade vid kvart över 8 :P Gick upp åt frukost och sminkade mig sen drog jag till bussen men missade den :/ gick ner till jakan skolan och då hade jag missat 553 bra början på dagen not :/ Sen väntade jag på 553 som gick 20 i 10 fett kallt det var !Sen kom jag till skolan missade första lektionen :P Sen matte sen språk. Lunch åt i matsalen sen till träffen och tjockade mig lite xD Sen idrott tråkigt -.- Sen no, sen engelska fortsättning på engelska provet det va svårare på den här delen av provet ! Sen fick vi tillbaka det som vi fick i fredags man skulle ha över 75 för att bli godkänd och jag fick 83 :D jippi vad glad jag är :D Nu äre bara att hoppas att jag blir godkänd i engelska hoppas hoppas hoppas :D Sen slutade jag åkte hem åt glass sen hamnade jag här ska snart plugga lite till no provet om jag orkar -.- xDSenar vet jag inte vad jag ska göra
Sen har jag oxå bråkat med elle för hon vägrar ge till baka mina 40 spän och håller på att tjafsa, hon säger att hon ska ge mig mindre pengar för hon kommer inte ihåg att hon har lånat så mkt men va fan tror hon inte att jag kommer ihåg lr tror hon att jag försöker blåsa henne på pengar lr ? Sen säger hon att jag kan väll bjuda på de pengarna som hon e skyldig mig, eftersom jag är hennes bästis men jag måste ha de pengarna och det är mina pengar, asso ge mig bara mina pengar och sluta tjafsa! Asso shit hur omogen får man vara ?!man bara hallå växupp nån gång för fan !
hade annars en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0