Måndag !

Tjena ;D

Skola idag fett tråkigt.
Trodde vi började 09:20 sen när jag va på väg till bussen smsade frida mig och sa att det stod på skolia att vi började 10:00 så det va bara att gå hem igen då. Sen till skolan hade matte sen språk. Sen lunch åt på träffen och sen idrott jag, Frida och eve hade glömt kläder så vår lärare fick damp :S vi fick gå 3 varv runt fotbollsplanen vi gick typ och snackade om grönan det va kul :D Sen no tråkigt sen engelska gjorde inget. Slutade och jag och frida drog till stan skulle köpa aik shorts och näs piercing och present till lovisa eftersom hon fyller år då ;D På tåget på vägen hem va det nån gubbe som började bråka med frid för hon tappade ett papper på marken och han sa att hon skulle ta upp det men hon vägrade och så började alla vi bråka och sånt xD värsta cp gubben asso !
Sen hem och mamma och jag började bråka! Jag sa att jag inte va hungrig och inte ville ha nån mat och då trodde mamma att jag hade ätit nått i stan och ringde till frida och frågade och den jävla fucking fitt horan sa att vi åt på donken fast vi inte gjorde det ! Så mamma fick värsta dampen och det va hennes pengar jag hade med mig. Hon trodde inte på mig så jag gick därifrån gick omkring sen gick jag till busshållplatsen sen kom natti och sa att mamma trodde på mig. Men vägrade gå hem igen fast sen gjorde jag det mamma hade tagit min mobil och allt! gick in på mitt rum somnade och sen ville mamma prata med mig men jag ville inte det hon får skylla sig själv om hon gör bort sig ! Sen pluggade jag lite orkar igentligen inte ! Ska plugga mer sen gå och lägga mig<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0