trött

Heej,Kom hem för typ en halv timme :P Berättar lite om dagen
Först spelade vi gh. Sen drpg till bussen åkte hem till mig och hämtade ida, oskars och lovisas saker de hade glömt sist de va här och lovisas present XD
 Drog sen till bussen tog tåget till stan sen till rönninge. Mötte de där sen åkte vi hem igen flumm på tåget och sånt. Sen när jag kom hem åt jag och sen hamnade jag här xD Ska snart åka till mamma och plugga lite och sen tillbaka till pappa chilla lite har fortfarande ont i huvudet och e trött -.- Pallar ingentligen inte med läxorna skulle kunna strunta i de helt asso det är så jävla jobbigt, men jag vill ju bli godkänd i englska och inte gå i iv så det är bara att plugga och ta det lungt sen. Längat till onsdag då får vi tillbaka hemkundskaps provet och det är elevstudiekonsert :) så det ser jag fram emot :D ska åka till mamma nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0