tråkigt !!!

Tja ;D cyklade till handlan vid 2 typ och köpte choklad och sen hem låg och tittade på tv och somnade lite . Sen kom mamma och små syskorna hem då va det ingen vila längre :/ de skrek och allt då la jag mig på mitt rum och sov ett tag sen skulle vi äta sen såg jag på film och tog det lungt :) Nu sitter jag här och har fett tråkigt. Vet inte om jag ska till skolan i morgon lr inte beror på hur jag mår :/ <3 om jag e hemma i morgon blire väll ta det lungt och vara hemma på kvällen kanske får va ute och sola om jag har tråkigt. Vi är ju lediga torsdag och fredag :D <3 Ikväll kanske jag ska bada annars blire kolla film tror jag :P <3 bloggar senar ;D puss



Jag saknar dej Ida Holmberg <33
Ses ju nästa helg kanske då kommer vi ha kul ;D <33
Älskar dej kusse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0