Torsdag, trött-.-

Tjaa, började 10 idag fett skönt ;D Fast mina bussar va cp så kom försent :/ Fick gå från jakan till skolan för ingen buss gick -.- Sen kom jag till skolan va med på halva son sen hade jag hål -.- jag eve och frida stack till träffen va där ett tag. Sen följde jag med eve till skol syster medans frida gick på lektion :p Sen skulle vi till vår lärare och då kom töntarna i 7g och kaxade så jävla omogna hatar de asso ! de tror att dom är ngt. Sen gick jag till musiken även fast jag inte skulle vara där :P jag och jeassica sjöng :D <3 sen svenska. Tog Bussen hem och somnade fast jag skulle göra läxa xD va så sjukt trött asso ! Sen vaknade gjorde matte och sen hamnade jag här :D Ska kanske vara med frida sen om jag orkar. Ska i alla fall bada senare ;D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0