torsdag, plugga plugga plugga ......

Tjooo
han inte skriva i morse :P Började 9 och slutade halv tre typ :P Mamma väckte mig ocg trodde jag började 8- .- gick upp åt frukost fixade mig och såg på tv. Sen till bussen. Första lektion språk. Sen so. Lunch åt på träffen äklig mat i skolan som vanligt asso ! Sen musik jag, eve och fredrik sjöng inför hela klassen när de spelade olika instument "stolt" hahah xD Sen svenskan då berättade hon att sista veckan skulle vi göra olika saker och så fick man välja jag, frida, lollo och eve valde att tälta måndag till tisdag vid en sjö typ xD Och det är på min födelse dag och jag vill ju ha presenter och tårta och sånt ju xD Så jag får väll se. På svenska gjorde jag inget vi skulle typ skriva en novell men palla det lixom ^^ Sen slutade jag drog till bussen det började regna det regnar ju fan hela tiden ! Sen när jag kom hem för typ en kvart sen ? Så tog jag en glass satte mig här ska plugga nu har ju ett stor englska prov i morgon -.- vill ju bli godkänd i engelska så måste plugga lita i alla fall :P Senare ska jag hem till pappa vet inte vad som händer på kvällen kanske bara vara hemma :( bloggar senare) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0