Tisdag

Heej, Började 8 idag :/ stack till skolan först svenska typ sen engelska :P Sen no tråkigt, Sen lunch, sen matte sen idrott vi hade brändboll inne för det regnade ute xD det va kul fast jag är då inte världens bästa på det xD Sen so vi hade vikarie på va inte lollo eve och frida med för de ska träna tills i morgon de ska ju vara med på elevstudiekonserten. Har bråkat med elle oxå och fick entligen mina saker! seg -.- Sen hem mötta mamma på ica sen hem gjorde läxa har bråkat med mamma oxå -.- Senare kasnke jag ska ut eller lägga mig i ett varmt bad vår bubbelpool funkar nu så det blir väll mysigt :D <33 Har oxå gjort om min blogg som ni kan se min syrra hjälpte mig hon ska fixa mera sen jag blev ganska nöjd faktiskt :D <33
juste imorgon börjar jag 8 och slutar 11 fett skön dag asso :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0