städning och plugga -.-

Är fett trött :/ badade förut i typ en halv timme det va fett skönt höll på att frysa ihjäl :) Sen upp och pluggade lite har ju ett stort prov på fredag :/ prov prov prov, det är ju prov hela tiden ju ! Satt lite vid datan och sånt sen ska lägga mig snart så jag kommer upp i tid i morgon så jag hinner blogga i morgon på morgonen :D Har oxå fiksat min bdb och sånt. Och så har jag städat mitt rum äntligen hehe xD Fast är inte helt klar orkar inte mer får ta resten i morgon om det blir av xD Imorgon händer det fett mycket saker t.ex
Lovisa fyller år grattis :D <33 älskarey bästis
Pappa fyller år grattis <3
I morgon får mina kompisar veta om de kommer med på elevstudie konerten :D
Sen äre niornas bal i morgon
kommer inte kunna gå måste värkligen på g i engelska vill inte gå i sommar skola slapp det ju förra året för jag åkte till Bulgarien då :D haha lyllo mig xD ajaj det är bara att hoppas skriver sen hur det gick på egelskan och hemkundskapen. Längtar verkligen tills i morgon för då kommer syrran hem och mamma och min styv pappa har en överraskning till oss och jag får inte veta den förren natti är hemma också så sover hon borta i natt så får vänte ett dygn till -.- är fett nyfiken kanske skriver vad det va sen ;D Jag saknar verkligen kompisarna har inte vart med de på hela veckan för jag har haft fett mycket att göra -.- massa läxor och sånt men i helgen blire ut med kompisar ;D en dag eve och frida en dag kanske elle saknar verkligen henne <33 Längtar tills i helgen asso<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0