Skolan suger!

Började 10 över 8 tog 5 över halv bussen vaknade vid 10 över sju försov mig som vanligt hehe :P Sminkade mig drog till bussen han inte äta frukost xD Kom till skolan inge roligt hade engelska prov idag det gick väll bra hoppas jag :) svarade på allt typ xD sen kom pappa och hämtade mig vi åkte och hämtade isabelle min syrra och sen hem till mamma, började bråka där för jag hade glömt alla min böcker i skolan och sånt alltid ska de prata om skolan skolan skolan ! fuck skolan asso hatar den, den förstör hela mitt liv fuck off! Sen åkte vi till skolan och hämtade böckerna :@!  Nu ska jag få mina 50 kr som jag skulle ha fått för att ha hämtat issa ! Sen hem till pappa. Tänker inte äa nån middag för vi ska göra pizza och hatar hemma gjord pizza det är fett äkligt! Ska till elle sen och se på hennes syskon har fått bild på henne och hon e fett sööt asso :D <33 Juste fick veta att eve, lollo, och frida kom med i elevstudiekonserten :D Ska äta makor nu bloggar sen <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0