Roligt i helgen

Heej, vaknade typ 7 idag min buss gick 20 över så fixade mig stack till bussen kom till skolan tråkiga lektioner efter lunch hade vi idarott vi hade typ softboll tråkigt :S Sen so hade prov va sjuk när alla andra gjorde det, det gick väll bra hehe xD Sen slutade frida och jag stack och hämtade mina små syrror det va ficka på dagiset :P det va gott, sen hem hoppade lite somnade ett tag det va sjönt sen plugga lite har provet på torsdag istället för fredag som jag trodde :O Ida, oskar och lovisa kommer till mig i helgen fast jag skulle igentligen ha kommit till de xD De kanske kommer till mig på torsdag så är de med mig i skolan på fredag eftersom jag inte har provet på fredag så det blir kul XD Ska fortsätta plugga nu <33 bloggar kanske senare pussar /JH

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade också softball, tråkigt :d kanske för att jag är så dålig menmen (:

2009-05-26 @ 20:18:17
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0