Resturang

Tjena ;D
berättar lite från igår ;D
Först när elle hade ätit klart drog vi till bussen åkte ner till träffen. Där träffade vi freda och eve. Jag och elle spelade biljard. Sen när vi hade spelat biljard dick vi in i ett rum och hade kul xD sen ut jag och elle gick till ontänen när eve och frida skulle hem. Sen träffade vi Jessica ochsen skulle hon hem då åkte vi också hem typ somnade på en gång xD

Lördag vaknade för typ en timme sen ? har vaknat fett många gånger och somnat om igen :P Sen åt vi frukost sen hamnade jag här :D Vi ska typ inte göra nått chilla typ xD Sen ska jag, natti, pappa, martin, faster, laura, linus och love till stan och äta på thairesturang för att fira love och pappa för de fylde år i torsdags, det blir jätte gott :D Sen äre hem igen och vara med elle :D bloggar senare <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0