Onsdag

Tjooo ;D
vaknade vid 7 skulle ta halv 8 bussen fixade mig och sånt, på bussen lyssnade jag på musik och tänkte lite :P Sen skolan första lektion va matte sen svenska sen syslöjd jag broderar det blir faktiskt fint broderar jossan snyggast värre höru ;D Sen lunsh sen hade jag hemkundskaps prov :O Man fick typ dricka vatten och sen skriva provet det gick väll bra hoppas jag det är ju slut prov så om jag inte får g så får jag ig i hemkundskap :O Sen till träffen jobbade där till 3 träffade några roliga folk sen möte vi gjorde massa saker och pratade. Sen hem i spöregnet fett kalt e helt blöt ju :O Mötte mamma minella och isabelle på bussen. Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad i bubbelpoolen fett skönt ;D 
bloggar senare <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0