längtar tills i morgon:)

Tjena, har pluggat lite oxh suttit vid datan, aldeles nyss så satt jag micke och mamma och pratade om teamaveckan som vi ska ha och att jag inte fick det jag valde utan dans och ska dansa för hela skolan, så kommer typ va "sjuk" den dagen hehe ^^ ah längtar i alla fall fett mkt till skolavslutningen och sommarlovet men har ju jävla fucking sommarskola de två första veckorna hata hata hata asso ! i alla fall ska ta nått att dricka nu och senlägga mig och sova så jag är pigg i morgon när de kommer kanske inte behöver vara med på matten i morgon jippi :D för ska kanske möta ida, oskar och lovisa i stan och de är där kvart över 3 och jag slutar halv 4  för de hittar typ inte till mig x) aja bloggar i morgon om jag får tid pussar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0