kvällen tillbringas med elle<33

Tja , kom nyss hem elle ska sova här, lite tidigt att komma för att vara mig hehe ^^ Jag hóch elle va hemma hos henne först sen taggade vi till jakan tog tåget därifrån till barkarby skulle ha träffat några killar men blev inte så ;D Sen drog vi till ica skulle till träffen fast det va stängt-.- fett otur vi har idag , pappa kom och hämtade oss vid ica vi åkte och köpte chips och glass kom hem för 20 min sen, senare ska vi se på film kanske med natti om hon kan bestämma sig om hon ska sova borta lr inte :P Så det blir väll mys :) mycket mer än så har jag faktiskt inte mer att säga :)<3kanske bloggar senare om jag orkar :)

pussar från jossan :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0