Helgen

heej, har inte skrivit på länge men nu är jag tillbaka :D Ska berätta lite om helgen :)

Fredag: skolan tråkigt som vanligt efter skolan åkte jag tillsammans med frida till barkarby där tog jag bussen hem och där hemma va ida och oskar Lovisa kominte :( Men vi hade kul ändå vi typ hoppade och sånt ^^ <3 Sen åkte vi och handlade godis och svulade och sånt, vi hade värsta otur vi missade bussen och natti och moa ville ha sina busskort så vi sprang efter den och han inte -.- Sen på kvällen somnade ida tidigt och jag och oskar satt och pratade med natti och moa :) sen gick vi och la oss :P

Lördag: Vaknade sjukt varmt ute dog typ ! gick upp vid 11 åt frukost drog ut och sånt, senare drog vi till lövsta och badade lr inte jag med ida och oskar kommer bil, sen taggade vi hem, hoppade med micke och våran morfar kom satt och pratade med de och lite sånt, Sen badade vi på kväll det va mys :) somnade vid 3 typ :P Vi hade vatten krig oxå det va kul :D <3
  

Söndag, vaknade vid halv 11 låg i sängen och snackade, sen äta hoppade lite, pratade med lovisa i telefonen, lr har gjort det hela helgen typ men ändå ^^ Sjukt varmt idag igen :P Sen skulle vi sticka till willys så blev det punka på ena cykeln så ida tog med sig den hem medans jag och oskar fortsatte, Kom hem grillade sen åkte vi till stan ida och oskar skulle hem, sen drog jag till mitt tåg och sen hem va fett trött, när jag kom hem skulle vi fika det va fett gott kommer bild :P Är fett mätt ska plugga lite nu Bloggar senare ;D puss<33

 Morsdag :) fett gott med fika :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0