Fredag, kanske Elle <33

Heej, Dagen började med att jag vaknde sminkade mig stack till bussen första lektion so sen språk blev godkänd på provet jippi :D <3 sen engelska jobbade inget xD Sen hål timme jag och frida gick runt och mobbade killarna i 7g, en av killarna håller på att smsa mig fast han låssas vara nån annan tönt ! Sen köpte vi glass :D sen extraengelska -.- Fast jag och frida fick inte komma in för vi hade glass så vi fick sitta ute och äta sen komma in xD Sen hade vi no prov -.- gick väll bra men svårt :S Sen matte det va kul lr roligare än vanligt vi gjorde olika lekar typ xD Sn hem mötte mamma och syrrorna på busse när jag kom hem åt jag en macka sen satte jag mig här xD Ska kanske vara med elle sen och vi ska bada tror jag :D  om jag får för mamma för om hon har migren så får vi vara med kompisar annars skulle vi vart hemma och myst, men får väll se  vad som händer sen :P Har enkligen blivit kompis med elle jippi :D <333 JAG ÄLSKAR DEJ BABY<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0