Första doppet med elle :D

heej , skrev inget igår för jag va med polare hela dan och sånt ;D berättalite om igår
Elle sov hos mig hon skulle upp tidigt för hon hade träning, när hon stack sova jag till kvart i 2 haha fett länge xD sen gick jag upp åt frukost fixade mig sen ringde jag elle och sa att hon skulle komma till mig :P Vi stack till lövsta och tog första doppet :D fett skönt det va asso xD Fast det va typ is kallt höll på att frysa ihjäl! Innan vi badade mötte vi natti och moa där :D Sen badade vi och sen hem elle åt hos oss :) hon ska sova här oxå kul kul :P Sen  efter vi hade ätit så va jag tvungen att plugga lite så elle hoppade med min syrra och moa. Sen hände en grej kan inte säga varför. Så jag och elle gick till mamma och hon va hos grannen och pratade, sen berättade jag vad som hade hänt. Sen vi jag och elle köpa muffins. Sen blev det inge mer pluggande. Vi hoppade typ hela kvällen och satt vid datan typ :DSen gick vi och la oss vid halv tolv xD

Måndag, Vaknade vid 8 idag med elle bredvid mig :P Vi gick upp hon åt frukost och fixade sig sen drog hon till bussen medans jag va hemma för jag är sjuk  mår fett illa och har ont i huvudet och halsen :( jag vaknade typ nyss satte mig här ska äta nu och titta på tv, sen plugga för jag måste ha skrivit en jävla fucking novell tills mamma kommer hem -.- jag vetju inte hur man skriver en novell   ju ! sen har vi so prov i mrogon som jag inte visste om-.-' blir väll mäst plugga nu på morgonen så får man fritid på kvällen x)

bilder från söndags

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0