Elle :)

Tja ;D skrev inget igår, Berättar lite om gårdagen ;) Först åkte jag till elle och sen kom frida vi taggade till lövsta och va där ett tag och hade mysigt sen kom det massa andra dit oxå x) så vi gick sen följde en bil efter oss fett läskigt :O Sen kom vi hem till elle och frida va där till 1 och sen gick hem och jag sov hos elle vi smsade och pratade :) Sen såg vi på film den va ganska bra. Vi va uppe till ungefär halv 5 :)
Sen somnade vi, Vaknade ungefär halv 12 idag åt frukost sen taggade jag och elle till ica för att köpa hårfärg fast det fanns ingen så vi drog till jakan och där hittade vi hårfärg :) Sen drog jag hem. Senare blire elle och vi ska vara med polare det blir kul bloggar senare ;D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0