Elevstidiekonsert!

heej, skolan idag då hade bara 2 lektioner sen elevstudiekonserten :D det va kul :D Eve, Frida och lollo och de andra som va med va jätte duktiga :D Sen gick jag till mammas jobb och pratade med ida i mobilen. Sen säger mamma att natti är hemma så jag behövde inte hämta nån nyckel :S Så det va bara att gå ner till skolan igen och ta bussen. Mötte natti på bussen oxå. Sen vare nåra jävla dagis barn på bussen och det blev fett varmt och fick panik typ ! Sen kunde de inte hålla käften fett irri! Sen när jag kom hem åt jag glass :) ska plugga lite nu och om jag kan allt innan maten så ska jag ut med jessica och elisa ich titta på konserten igen :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0