Det är bara för mkt nu!

Heej igen, har pluggat och efter maten cyklade jag till willys behövde tänka och vara ifred ett tag, har ju hänt mkt på senaste tiden :( Så jag köpte 3 näspiercingar när jag va där, ska tråka en nål genom mitt gamla hål det har ju växt igen :/ för jag tappade min piercing förut och har inte orkat köpt en ny smart som man är.... Sen mötte jag mamma där man köper blommer och så köpte vi blommer till vår tomt det kommer nog bli fint :) sen på vägen hem pratade viom allt möjligt skönt att prata ut med nån, nu när elle och jag är ovänner kunde berätta allt för henne förut , men nu är allt förstört saknar dej </3 Sen kom jag hem pluggade sen satte jag mig vid datan, och nu när jag har så mkt i huvudet tror ni inte att det händer en till sak då ? jo ida skriver till mig att vi inte kan åka till grönan den 30/5 då frågar jag lovisa om hon vet varför men det vet hon inte jag bara nehe :/ Sen ringde jag ida och oskar men de svarade inte jag bara wtf ! Sen ringde jag hem till de och då svarade hon entligen och hon sa att hennes mamma och pappa tyckte det va krånligt typ jag bara eh vrf ni  ska ju sova hos mig och hon vet inte vrf typ :S ! åh alltid nått asso ! Hade tänkt bada nu men vet inte om jag pallar :/ ska lägga mig snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0