Bråk xD

Tjena ;D
Kom hem till pappa för typ en halv timme sen, har varit hos mamma och pluggat lr jag vet inte om man kan säga pluggat har mest suttit vid datan och låssas pluggat haha xD Sen när jag kom hem fick jag chips och godis av snällaste stora syster älskar dej :) <33 Sen chattade jag med danny och lovisa och ah som man kan säga blev lite bråk mellan dom två ^^ Båda vill komma till mig och sånt men de ville inte åka tillsammans till mig lr nått sånt svårt att förklara hehe ^^ Nu bråkar de typ om mig och sånt poppis haha xD ska typ chatta mera sen gå och sova, ska försöka lägga migi bra tid men det kommer inte gå så bra som alla andra dagar jag har sakt det. Kommer fastna här vid datan och sen rinner tiden iväg :P Imorgonblire skola och det är inte kul -.- <33

Kommentarer
Postat av: jennifer

Skola sux!

2009-05-10 @ 23:34:43
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0