<33

heeej :D

ska berätta lite om i helgen ;D

Torsdag ida, oskar och Lovisa kom till mig vid halv 7 vi grillade korv sen hoppade, Efter det stack vi till majbrasan det va tråkit fast vi köpte sockervadd det va gott :D sen stack vi hem hoppade co hva inne

Fredag
Vi vaknade vid 8 -.- fett tidigt , stack till kista åt glass och tittade i affärer :D sen hoppade vi mera xD grillade sen hoppade vi typ hela kvällen, Sen vid 11 så körde vi burken med micke det va fett kul, Sen hem så såg vi på film som de hade hyrt till oss :D <33

Lördag vaknade vid halv 12, åt frukost fixade mig sen körde min moster oss till barkarby sen tog vi tåget tillstan och va där och tittade i affärer och hade fett kul ;D Sen hem åt sen hoppade vi med mina små syskon, sen skulle de sova natti och moa la de  :D Sen va vi barnvakt och de vuxna fick folk över, Vid typ 10 drog natti och moa ut :P Sen vid halv 12 drog de vuxna till pubben så vi hade ff tittade på aa och sen va alla trötta förutom jag så de somnade sen somnade jag oxå xD

Söndag vaknade vid 12, hoppade igen sen åt vi sen hoppade och oskar tittade på nån match fett tråkig då hoppade jag ida och lovisa det va kul, Sen hoppade vi med micke det va fett kul xD Sen skulle de hem :( Sa hej då sen skulle jag plugga -.- ska dusha sen och lägga mig i bra tid annars kommer jag inte upp i morgon xD <33 puss på dagarna <33 kommer bilder xD

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0