<3

Heej, som sagt var så blev det ingen cheer för mig idag :( satt typ vid datan i en halv timme sen hoppade jag studsmatta med min söta lillasyster :D Sen in jag och mamma pratade på engelska eftersom jag har muntilgt prov i engelska på fredag :s Sen pratade vi lite om saker som hade hänt på svenska asso shit skönt att prata ut med nån, tack mamma för du finns här för mig<33 Sen så nu förhör mamma mig på non jag skriver svaren på datan det går bra än så länge ;D ska fortsätta nu tror jag :D sen vid 10 ska mamma och jag titta lite på internet och se vad vi ska hitta på i sommar :D det blir väll mysigt. Sen kommer syrran hem vid kvart över 10 tror jag så man får väll de hur hon har haft det ;D Ska sova sen börjar 5 i tio i morgon för vissa i mitt språk har prov i morgon och då är resten lediga :D <33 Ska kolla bussen nu och fortsätta med läx för höret puss <33

som ni säkert har sätt så har världens bästa syrra natti hjälpt mig att fixa bloggen fast den är inte helt klar men den börjar bli fin lr ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0