Fredag :D <33

Heej :D <33
Sry för jag inte har skrivit på ett tag men vårat internet hos mamma har typ gått sönder vi ska typ få internet idag :D
Aja i alla fall idag hade vi reflektionsdag i skolan. Jag jobbade typ med matta, svenska och so. Sen va jag med Mickis, Elle och Nadde och gjorde inget. Man va tvungen att jobba till halv 3 men jobbade bara till 12 ;) Sen drog vi hem till elle och nu sitter jag här medans hon är där nere ;) ikväll kanske jag ska vara med Elle, Mickis och Nadde men det är bar kanske ;) Vi ska typ bara chilla lite ;)
Lite saker som hände igår
jag och frida jobbad på träffen ochhade glassfrosa (man får köpa glass för 10 r sen får man bestämma vad man vill ha på ) Det va fett många som köpte. Det va fett gott ;)
ska dra nu
bye bye, kiss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0