Onsdag

Heej :D
skrev inget igår eftersom jag va hos mamma men nu är jag hos pappa :) lite saker som hände igår
Först hade jag prao och va där till halv tre då stack jag hem och åt en fett stor muffins sen åkte jag till viksjö och mötte frida och vi va i kyrkan och åt bullar :) sen drog vi till frida vid 9 och hon skulle fixa med sin hårförlägning sen tog jag bussen som gick 22:10 sen när jag kom hem tittade jag på tv sen gick jag och la mig. Är ju lediga i morgon (torsdag)
Ska vara barnvakt åt småsyskonen idag eftersom deras dagis är stänkt. Vi badade i bubbelpoolen på min mammas jobb det va kul :D sen åkte jag hem till pappa och satt vid datan ska kanske med elle till stan sen och köpa en RASTA TRÖJA :D <33 sen senare blire tv och data är ju  ledig i morgon oxå :D kanske skriver mer ikväll;)
bye bye , kiss<33

sd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0