Torsdag

Heej :)
Idag va jag ju ledig nicee;) Först vaknade jag vid typ 7 då skulle jag följa med mamma till hennes jobb och jag skulle vara barnvakt åt mina små syrror. Om jag va det skulle jag få pengar så det är klart att man går med på det ;) På mammas jobb så typ lekte jag med mina syrror och åt. Sen badade jag och minella i min mammas jobbs bubbelpool det va kul ;) Sen fick vi reda på att den vita skåp bilen va vid det dagiset min mamma jobbar på så vi fick inte gå ut och om vi såg den så skulle vi säga till dom andra. Blev fett rädd! Sen skulle jag gå ut med mina små syrror och det va ju lika kul när man fortfarande var rädd. Och mamma gjorde det ju inte bättre genom att säga släpp inte ögonen på dom nu så att inte vita skåpbilen kommer. Men det gick ju bra till sist! som tur va ! men e ju fortfarande rädd. Sen åkte jag hem och satt lite vid datan och då ringde elle och frågade om jag skulle hänka till sta och då gjorde jag det :)

Lite saker från senare på dan :
Kom hem för ett tag sen när jag kom hem satt jag lite vid datan pratade med en polare. I alla fall jag åkte till stan med elle mötte henne i jakan vid 5 i 6 då tog vi tåget till stan och vi va tvugna att skynda oss för affärerna skulle stänga och vi hade bara 45 min på oss och elle skulle köpa bikini och piercing så först gick vi in på typ 4 eller 5 hm sen gick vi in på stadium och massa andra affärer men tillslut hittade elle en bikini :D då gick vi till punk shop och så köpte hon navel piercing play boy den va jätte fin :D jag skulle ju ha köpt rasta tröja där men den va slut lr den jag ville ha det finns ju med märke på men det vill inte jag ha -.-  Sen gick vi till mc och åt där blev fett mätt heheh :) Sen skulle vi gå till tåget men vi gick fel för elle sa att jag sa fel väg så vi gick den vägen hon sa och då gick vi vilse fast sen fick jag bestämma väg då gick vi rätt duktiga vi är då :D Men stockholm är så jävla stort med alla affärer och sånt xD Men vi ska till stan i morgon oxå så då ska jag se om min rasta tröja finns och så kanske jag ska köpa playboy örhängen :D de är jätte fina :) Sen hittade vi till tågen och tog tåget hem. När vi kom till jakan så va det 5 min kvar tills min buss gick och 20 min kvar tills elles buss gick -.- och min andra buss gick samma tid så va tvungen att vänta på nästa buss istället jobbiga elle haha skoja xD Så vi köpte lite godis och tjokade oss lite mer men det behöver vi ;) Sen när jag kom hem satt jag vid datan vet faktiskt inte vad jag ska göra ;) Men jag kommer säkert på något ska dra
bye bye , kiss <3
baby    sds  sxzdc<a  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0