Söndag, skola i morgon -.-

Tjaa ;)
Igår va jag ju i stan med frida och mickis köpte nya playboy örhängen jätte fina kommer bild ;)  Rasta tröjan va slut igår oxå -.- Det finns bara med märke på ryggen men det vill jag inte ha -.- Sen på kvällen åkte jag och frida till kista och köpte bikini jätte fin :D Sen drog jag hem och sov
Idag vaknade jag tolv typ, då åt jag frukost sen drog jag till jakan med min lilla syster och vi så på bio inte min favourite men vad gör man inte för sina syskon ? Sen när vi kom hem bakade mamma bullar så tjokade mig med det oxå xD Sen kom natti, moa och pappa och vi åkte till donke;) Efter jag hade ätit satt jag vid datan sen blire väll se på tv :) Imorgon äre prao igen kul kul ;D

bye bye, kiss <33

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0