Måndag !

Heej:)
Ska precis börja skriva blogg, min syrra lärde mig hur man gör så nu ska jag börja hoppa jag få många läsare ;D <3
idag vaknade jag 08:20 då sminkade jag mig och min buss gick 08:55 så jag hann inte äta frukost. Dagens första lektion var klassråd. Sen matte tråkigt. Sen språk då gjorde vi typ ingenting förutom att några killar i min gr va fett roliga xD Sen hade vi lunch det va äklig mat som vanligt -.- Efter lunchen hade vi idrott jag och frida skulle hålla i lektonen fast vi kom försent och vår lärare blev fett sur. Lektonen gick inte så bra vi hade herry potter sen några andra saker. Efter det hade vi no vi har sexualkundskap så vi tittade på film :P Sista lektionen på dagen var engelska gjorde inte så mkt. Gick till bussen när vi hade slutat sen mötte jag syrran i jackan och så åkte vi bussen hem tillsammans. När jag kom hem satt jag vid datan väntade på at pappa skulle komma hem och göra mat ;) va fett hungrig. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra ska plugga om jag orkar men har fett ont i huvudet -.-
Jag tyckte det va en fett dålig låt som vann melodifestivalen. Asso Sverige kommer fan skämma ut sig att ha med henne. Hon sjunger fett dåligt blev fett sur! jag tyckte att E.M.D elle Måns skulle vinna dom va fett bra ;) Kanske inte kommer skriva på några dagar för jag ska
hem till mamma i morgon och vårt internet där har gått sönder -.-
bye bye, kiss<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0