Måndag

Tjooo ;)
Månag idag då, började halv 8 -.- Fick ta en buss som gick 7 gick upp 6 -.- Jag fick välja mellan att börja 9 eller halv 8 och om jag började halv 8 fick jag sluta halv 2 i stället för 3 :D Det va väll rolig dag på praoen fick tårta för det va en som fyllde år :D Sen när jag slutade så åkte jag till kista och skulle titta om bikini troserna fanns i min stor lek köpte ju ny över del i lördags men underdelen fanns inte -.- Ikista fanns den inte sen åkte jag till jakan där fanns den inte heller -.- Fan va typiskt :@ Senare ska jag åka och köpa present åt lill syrran som fyller år i morgon :) Så i morgon måste jag gå upp 6 för att åka till min mamma och fira henne. För hon blev typ jätte ledsen för att jag och natti inte kunde komma på morgonen och gratta henne så jag sa att jag kunde komma på morgonen då blev hon jätte glad :) Ska se på ett program 4 asso snart ;) så ska snart dra xD Kanske inte skriver på jätte många dagar nu för ska hem till mamma i morgon och internet e fortfarande trasigt :( om dom inte har fixat det xD Aja skriver mer ikväll

bye bye kiss <33
  



Kommentarer
Postat av: natasha

Till alla som läser detta; Jag säljer nu en rosa mjukisdress samt en rasta-tröja på min blogg, om ni nu vill ha något är det bara att gå in och buda, / Natasha

2009-05-22 @ 20:12:32
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0