Lördag <3


Tjaa;)
Vaknade typ för typ 20 min sen. När jag vaknade smsade jag med Frida och Mickis <33 sen loggade jag in på msn, pea (j-oss@pea) och bdb (joossan1) Tittade bussar och tåg för vi ska till stan idag och se om rasta tröjan finns och kanske se om jag ska köpa playboy örhängen :) <33 Min buss går typ kvart i 2 :P ska snart äta frukost hade jag tänkt. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra men det blir väll ut med kompisar och hitta på något om nån kan ? :D Annars blire bara hemma och tråka -,- Ska också hem till mamma senare, Vill färga mitt hår men vet inte om min mamma vill göra det så jag hade tänkt fråga om natti kunde det men hon ska ju sova hos en kompis ikväll och vet inte om hon hinner -.- aja skriver mer ikväll ;)

bye bye, kiss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0