FREDAG :D<33

Tja ;)
Idag va man ju ledig så just nu ligger jag i sängen och chattar ;) Ska typ se på tv sen. Ikväll blire väll stan med elle igen som jag skrev igår. Har inte så mycket att skriva skriver mer sen.
bye bye , puss <3


Heej igen ;)
Efter maten åkte jag till elle och vi va hos henne en stund och fixade oss :) Sen drog vi till träffen och va där ett tag och spelade kort med några och tittade på tv ;) Sen vid halv 10 tog vi bussen hem och då färgade jag hennes hår (mörk brunt) Det gick ganska bra första gången för mig hehe xD sen satt vi vid datan ett tag. Sen frågade jag pappa om elle fick sova hos oss men det fick hon inte. För att moa skulle sova hos oss och då blev det för många-.- lakade ut på pappa och sa att vi skulle vara tysta och vi kunde sova i vardagsrummet. Men hon fick inte hatar pappa -.- Sen vid typ halv 12 kom han och hämtade mig. Och ni sitter jag här. Kanske ska se på the hills have eyes  fast det började för 5 min sen. Har sätt den förut men kanske ska se den igen om jag vågar haha xD vill igentligen inte se den själv men natti och moa kommer ju inte förns typ 1 eller 2 -.- aja ska se på tv nu;)
bye bye kiss

btw jag kanske ska färga håret men vet inte vilken färg vad tycker du kommentera vad du tycker.
Mörkbrunt eller blont  ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

The hills have eyes är jättebra haha (:

Fan vad skönt det var att vara ledig i två dagar :D

2009-03-28 @ 11:55:11
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0